Az IKEA eredetileg termékei fejlesztésére és a cég marketingjének csiszolására szándékozta felhasználni az eredményt, ám az eredmény önmagában is érdekes lett, és ezt fontosnak tartották megosztani a szülőkkel.
1. A gyerekek inkább játszanak, mint a képernyőt bámulják – ha van kivel. Elsöprő többségük szívesebben játszik a barátaival vagy szüleivel, és csak egytizedük nézne inkább tévét.
2. A szülő szerint a játék tanítson is, a gyerek szerint a játék legyen csak játék. A szülők majdnem fele, egyes helyeken kétharmada azt gondolja, hogy a játéknak legyen nevelési funkciója. A gyerekek nem így látják, ők egyszerűen csak játszanának.
3. A szülők túl stresszesek a játékhoz.
A szülők majdnem fele úgy érzi, nincs elég ideje a gyerekeivel játszani. Akik szakítanak időt a játékra, sem mindig tudják élvezni: túl stresszesek, hogy élvezni tudják.
4. A szülők többsége több kreativitást szeretne otthonában. Szinte minden szülő elismeri, hogy a játék fontos tényező a képzelőerő és a kreativitás fejlődésében. Többségük bátorítaná is, csak nem tudja, hogyan.
5. Nem minden szülő akarja, hogy gyereke boldog legyen. A szülők háromnegyede választotta a boldogságot, mint legfontosabb kívánságot gyerekének. A maradék az anyagi sikert és a másokra való odafigyelést preferálta.
AJÁNLOTT LINKEK: