Élet-Stílus

Louis Vuitton félrevezette a vásárlóit?

Vuitton két reklámfilmjét is vizsgálta a brit fogyasztóvédelem.

A fogyasztóvédelem döntésének értelmében Louis Vuitton nem reklámozhatja táskáit tovább azzal a két reklámfilmmel, melyben a cég azt sugallja, a táskák minden esetben kézzel készülnek. „Félrevezetőnek tartjuk a reklámot, hiszen nyilvánvaló, hogy a termék nem kézzel, hanem géppel készül.”

Az új kampány egyik filmjében egy varrónő cérnával és méhviasszal, láthatóan kézzel varrja a táskát. A képhez tartozó szöveg is meglehetősen kétértelmű: „Egy tű, egy fonal, méhviasz és végtelen türelem óv meg minden varrást a nedvességtől és az időtől.” A fogyasztóvédelem szerint ezek a filmek azt az érzetet keltik a nézőben, hogy most valóban azt a procedúrát látják, ahogy a Louis Vuitton táskák készülnek.

A francia márka ezzel együtt is a legkiválóbb minőséget szimbolizálja, még akkor is, ha elismerték, hogy gépeket is használnak a termékek előállításához. A cég hangsúlyozta, hogy a reklámban valójában a munkatársak szakértelmét szerették volna hangsúlyozni, nem pedig a készítési folyamatot bemutatni.

Ajánlott linkek:

Louis Vuitton honlap

Ajánlott videó

Olvasói sztorik