Az olaszok nagy részét felháborította az a reklám, melyben Adolf Hitler reklámozza egy divatcég termékeit. Az óriásplakáton Hitler megszokott, szürke egyenruháját rózsaszínre cserélték a grafikusok, illetve a horogkeresztet is lecserélték: méghozzá egy nagy piros szívre. A palermóiak annyira felháborodtak a szokatlan hirdetésen, hogy levélben fordultak a város polgármesteréhez. Szerintük a divatcég reklámja politikailag nem korrekt.
Az ügynökség azzal védekezik, hogy a plakátot pusztán provokatív kísérletként készítették, egyáltalán nem célja, hogy védje, vagy propagálja a náci bűnösöket. „A jelmondatunk a New Style, vagyis az új stílus. Ezzel akarjuk rávenni a fiatalokat, hogy a saját stílusukat kövessék, ne másét. Az eredeti célunk az volt, hogy kigúnyoljuk Hitlert.” – mondta az ügynökség vezetője, Daniele Manno, aki hozzátette azt is, hogy a kampány következő részében Mao Ce-tung szerepel majd.