Élet-Stílus

Ezt néztük a YouTube-on idén

Először közölt nézettségi listát egy évre visszamenőleg a YouTube. A helyezettek közt akad valóban fontosnak nevezhető események mint Obama beiktatása, de akad sok meglepetés is mint például egy családi videó Minnesotából.

A YouTube szerdán közzétett összeállítása szerint az idei év igazi sztárja a skót háziasszony, Susan Boyle volt, aki egy brit tehetségkutató műsorban tűnt fel az I Deam a Dream című számmal. A 48 éves őstehetség előadását több mint 120 millióan töltötték le világszerte. A második helyet 37 millió online nézővel a David a fogorvos után című videó vitte el, amelyen egy hétéves kisfiú tér magához egy fogorvosi beavatkozás után.

A harmadik helyezést egy esküvői tánc kapta. Ezen Jill Peterson és Kevin Heinz nyoszolyólányaikkal és vőfélyeikkel a násznépet jókedvre derítve táncoltak be Chris Brown Forever című számára a templomba. Több mint 33 millióan kattintottak rá a családi videóra. Mellesleg a Brown-számot forgalmazó Sonynak is jól jött a váratlan reklám, alaposan fellendült a Forever iránti kereslet.
A reklámfilmek is szépen szerepeltek. Az Újhold című vámpíros játékfilm trailerét 31 millióan látták a YouTube-on. Az Evian három verzióban kiadott görkorcsolyázó kisbabás hirdetésére is 27 millióan voltak kíváncsiak. A videomegosztó külön listát szentelt az év legnépszerűbb, stúdióban készült zenei klipjeinek. A csúcstartó a rapper Pitbull, akinek I Know You Want Me című számát 82 millió alkalommal nézték meg. Őt Miley Cyrus követi két dallal: a The Climb című számát 64 milliószor, a Party In the USA címűt pedig 54 milliószor töltötték le.

A statisztika szerint a június 25-én elhunyt Michael Jackson Beat It című videója volt a legkeresettebb klip a You Tube-on június és július hónapban: több mint 25 milliószor nézték meg.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik