Felfrissített keresővel szeretné végre megszorongatni a piacot uraló Google-t és Yahoo-t a Microsoft. Az eredetileg a Microsoft Live rendszerbe épülő és “Kumo” néven fejlesztett kereső új nevet is kapott. A „Bing” júniusban debütál egy hatalmas költségvetésű reklámkampánnyal. A reklámhadjáratra a hírek szerint 100 millió dollárt szán a Microsoft. A reklámok a rendkívül népszerű Mac versus PC hirdetések mintájára fognak összehasonlítást kínálni a konkurensekkel.
A „Bing” jelentése is igen dús: többek közt a roppanós nagy szemű
cseresznyét is így hívják, de inkább valószínű, hogy a halom
főnévi jelentésre utalnak.
Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója a keresőt a kaliforniai Carlsbadban rendezendő konferencián fogja majd bemutatni, addig nem sok tudható róla. A pletykák szerint újszerű szűrési lehetőségek lesznek benne, és a multimédia-kereséseket is máshogy jeleníti meg, mint ahogy azt a Google-tól megszokhattuk.
A Kumót elvetették