Élet-Stílus

Új márka a mobilkészülékek piacán

Belépett a magyar piacra a mobilkészülékeket gyártó tajvani HTC vállalat. A cég egy disztribútorvállalat révén működik Magyarországon, s azt várja, hogy rövid időn belül nagy ismertségre tesz szert a márka.

Tomasz Lesniak, a HTC Europe regionális igazgatója szerint Magyarország fontos stratégiai piac, ahol jó kapcsolatot szeretnének tartani a mobilszolgáltatókkal és a készülék-kiskereskedőkkel. A HTC a magyar piacon hivatalos partnere, a TCCM cég segítségével forgalmazza termékeit.

Magyarországon a gazdasági-pénzügyi válságot megelőzően éves szinten 2,2-2,5 millió új mobilkészüléket adtak el.

A HTC-t 1997-ben alapították, a vállalat 2006 júniusában jelent meg a piacon az első saját márkanévvel ellátott termékével. Korábban más cégek neve alatt forgalmazott. A HTC alapvetően érintőképernyős, a mobil multimédiát támogató eszközöket gyárt és forgalmaz.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik