2007-ben Miskolc volt a legkedvezőbb imázzsal bíró megyei jogú város, a második helyen Szeged, a harmadikon pedig Debrecen áll. Miskolc kitartóan igyekszik átformálni az iparváros megörökölt képét az oktatási, kulturális és fesztiválvárosévá. Kommunikációjukban hangsúlyos szerepet kap a város környezettudatos elkötelezettsége.
A nagyvárosok kategóriájában az első helyen Siófok, a másodikon Esztergom, a harmadikon pedig Hajdúszoboszló végzett. Siófok nem csak kategóriájának győztese, de az összesített listát is vezeti. Ezt nagyrészt a folyamatosan hangoztatott kiváló turisztikai adottságainak és a turistaszezonon kívüli rendezvényeinek köszönheti. Emellett erősítették a város által sugárzott vendégszerető képet a különböző turistabarát intézkedések is.
A kisvárosok kategória-győztese Balatonfüred lett, a listán Fót és Kőszeg követi. Az Északi-part fővárosa koherensen tudta sugározni a nyilvánosság számára a békés, nyugodt, színvonalas pihenést nyújtó üdülőközpont imázsát, a megcélzott közönség tehát nem a féktelen bulik fővárosát keresi benne – ellentétben az abszolút listavezető Siófokkal.
A kutatás során a sajtóhírek, a médiabeli megjelenés mellett vizsgálták a települések honlapjait is. E kategóriában a legjobb értékelést Kőszeg kapta elegáns, korszerű és felhasználóbarát weboldaláért.