A Szonda Ipsos és a Gfk Hungária Nemzeti Média Analízis kutatása alapján 2007-ben 650 ezer magyar kezdett internetezni, míg jócskán elmarad ettől a internethez újonnan hozzáférők száma.
2006 második félévében 3,2 millió felnőtt rendelkezett valamilyen módon hozzáféréssel a világhálóhoz, míg tavaly ez a szám félmillióval növekedett. Ebből következően nőtt az internet-hozzáférések kihasználtsága; múlt év második felére 79 százalékra emelkedett a hozzáférők közül havonta legalább egyszer internetezők aránya.
2007-ben közel 42 százalékkal növekedett az otthonról böngészők száma. Ezzel év végéig több mint 2,5 millió felnőttnek volt lehetősége otthonában használni az internetet.
70 százalékot meghaladóan nőtt a 60 évnél idősebb netezők száma, de így is csak 100 ezer ilyen korú internetezőről beszélhetünk, ami a korcsoportnak mindössze 5 százaléka. 200-200 ezer új belépővel bővültek azonban a 18-29 és a 30-39 éves felhasználói korcsoportok. Továbbra is a 15-17 évesek neteznek a legsűrűbben, 76 százalékuk legalább havi rendszerességgel.