A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének adatai szerint Jaguarból tavaly 64 talált vevőre, míg egy évvel korábban 75. A nemzetközi eladások sem alakultak jól, az amerikai piac nem hozta a várakozásokat, főként a dollárnak az euróval szembeni romlása miatt. Tavaly összesen mintegy 70 ezer Jaguart adtak el, holott 2003-ban még 130 ezret.
A márka fejlesztései ugyanakkor új irányt vettek, amely ötvözi a legkorszerűbb felszereltséget és azt a dizájnt, amely képest modernné tenni a luxusmárka tradicionális elemeit. Krausz Péter, Cél Motors ügyvezetője szerint ennek az elképzelésnek már megfelel az új XF modell, amely az SType-ot váltja fel. A modellt a héten mutatták be Budapesten. Az előzetes megrendelések alapján a forgalmazó arra számít, hogy az év végéig csak ebből sikerül annyit eladni, mint tavaly a többi modellből összesen.
Az ügyvezető szerint a modernizációs elképzeléseknek már megfelel az XJ modell tavalyi frissítése is, az idén márciusban pedig érkezik az X-Type új változata.