Élet-Stílus

2008 a “Vizek Éve” lesz

A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) a "Nagy Ízutazás 2006" sikere és az idei "Zöldturizmus Éve" eddigi pozitív tapasztalatai nyomán úgy döntött, hogy a vizet állítja belföldi marketingtevékenységének fókuszába.

A “Vizek Éve” keretén belül a Magyar Turizmus Zrt. tavasszal és ősszel az egészségturisztikai kínálat népszerűsítésére, nyáron pedig a Magyarország élővizei által kínált lehetőségekre helyezi a hangsúlyt. Külön figyelmet kapnak majd a kommunikációban az utóbbi években végbement, végbemenő fejlesztések, például a gyógy- és termálfürdők, a wellness-kínálat, vagy az újonnan nyílt kikötők, strandok. A kampányév során számos országos és regionális jelentőségű rendezvény várja majd a vizek szerelmeseit.
A kampányév célja elsősorban a belföldi vendégek tartózkodási idejének meghosszabbítása, a vendégek és az általuk eltöltött vendégéjszakák számának növelése, és így több bevétel realizálása.

A szervezetben döntés született a 2009-es év tematikájáról is: a “Kulturális Turizmus Éve” kampányév célja Magyarország kulturális értékeinek, örökségének megismertetése és az erre épülő turizmus élénkítése lesz.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik