Decemberig a rendőrség megduplázza a dobozok számát, azaz immár nyolc helyen fülelnék le a száguldozókat. Viszont továbbra sincs több mérőműszer, tehát a kettőt viszik ide-oda az egyenruhások. Ennek ellenére a dobozok környékén a rendőrség megfigyelése szerint lassítanak a járművek, ami növeli az autópályák biztonságát.
Biztos információ nincs az új helyszínekről, de korábban kiszivárgott adatok szerint a következő pontok az esélyesek. Jobb oldalon a 28-as, 86-os, a balon pedig a 6-os, 16-os és a 82-es szelvények környékére jut sebességmérő berendezés. (Mindhárom autópálya esetén a Budapestről kivezető irány a jobb oldal, a szemközti forgalom pedig a bal oldali.)
A már üzemelő mérőberendezések helye:
M1-M7 közös szakasz 10-es km, M1-es autópálya 17-es, 63-as, 104-es kilométerszelvénye (ezeken a pontokon mindkét irányban mérhetnek).
Kezdetben naponta nagyjából 2000 fotó készült a gyorshajtókról, pedig a rendőrség szakemberei igen jólelkűen állították be a berendezéseket, így azok csak jelentős, 30 km/órás sebességtúllépéstől készítenek fotót. Azóta a gyorshajtók száma drasztikusan lecsökkent, mostanában naponta 2-300 fotó készül.