A hibát a csapat motorokért felelős vezetője, Gilles Simon egy finn újságnak nyilatkozva megerősítette. Elmondta, hogy az ausztrál versenyen elfolyt az autóból a hűtővíz, a futam vége felé a motor túlmelegedett, de nem károsodott.
A hûtéssel vannak gondok (vezess.hu)
Gőzerővel fejleszt a Renault
Mivel a Renault idei autója, az R27 Melbourne-ben csak a negyedik volt az erősorrendben a Ferrari, a McLaren és a BMW után, a világbajnok csapat gyors fejlesztésbe kezdett. A legfőbb céljuk az új Bridgestone gumi és az autó jobb összhangjának megtalálása.
Úgy tűnik, hogy a Renault-t tényleg nagyon érzékenyen érintette a Michelinről Bridgestone abroncsokra való váltás, de most igyekeznek beérni a riválisokat. A német Sport Bild szerint a csapatfőnök, Flavio Briatore utasította a Renault mérnökeit, hogy kezdjenek el dolgozni az új autón, hogy az első európai futamon, Spanyolországban már be is vethessék. A Renault fejlesztői a problémát a felfüggesztésben látják, ami a Bridgestone gumikkal nem éri el a legjobb tapadást. Az R27B-n főleg ezen akarnak javítani.