Daniel Reinhard vezérigazgató szerint a Charles Vögele készen áll egy új növekedési szakasz beindítására: “Jelenleg a terjeszkedésre összpontosítunk a keleti piacokon, de erősítünk a meglévő piacainkon is és fokozzuk a nyereségesség javítására tett erőfeszítéseinket az egyes értékesítési egységeinknél.”
A 2006 elején próbaképpen létesített hídfőállások közül a magyarországi bizonyult a legígéretesebb piacnak, messze felülmúlva a várakozásokat. A konszern vezetése ezért a magyar piac megnyitása mellett döntött. A folyó évben 15-20 üzletet nyit Magyarországon a Vögele. Lengyelországban és Csehországban viszont a piac felmérését folytatja. A 2005 őszén megnyitott szlovén piac igazolta a várakozásokat, ezért ott az idén kilenc további üzletet nyit, majd az elkövetkező három évben pedig az üzletek száma eléri a 25-öt.
Az expanziós ütem fokozása érdekében a Vögele növeli a már bejelentett 100 millió frankos (62,5 millió euró) beruházási keretét.
Tavaly a Vögele 19,7 millió frank veszteséget szenvedett el egy 74 millió frankos egyszeri tétel miatt, ami arculatérték leírás miatt terhelte meg mérlegét. Enélkül 55 millió frank nyereséget ért volna el az előző évi 70,1 millió után. Forgalma 1,8 százalékkal 1,324 milliárd frankra csökkent.