Élet-Stílus

NBI: kiszáll az élvonalbeli fociból a Borsodi

A Borsodi Sörgyár Zrt. és a Magyar Labdarúgó Liga megállapodott, hogy az élvonalbeli bajnokságra vonatkozó, 2005 augusztusában, 2+1 évre kötött névadó szponzori szerződésben szereplő egyéves hosszabbításra nem kerül sor.

A sörgyár közleményéből ugyanakkor kiderül, hogy a mostani idényben a felek eleget tesznek a szerződésben foglaltaknak, illetve a felnőtt és az U21-es válogatott a továbbiakban is élvezi a támogatást.

A cég azzal indokolta döntését, hogy a mostani bajnokság televíziós közvetítése lekerült az RTL Klub képernyőjéről, és a liga által megkötött új televíziós szerződések a csapatok érdekeinek megfelelnek, de ez a változás nem szolgálta a Borsodi érdekeit. A cég ugyanis, mint alkoholos termék gyártója a hatályos törvények szerint csak kereskedelmi televízióban jelenhet meg a mérkőzések szünetében reklámjaival. Ráadásul marketing célkitűzéseit csak országos lefedettséget biztosító kereskedelmi televízióban történő közvetítésekkel érheti el.

“A hazai labdarúgás melletti elkötelezettségünk, felelősségünk a nemzeti válogatott támogatásán túl megnyilvánul a bejelentésben is, hiszen ezzel lehetőséget szeretnénk biztosítani a Magyar Labdarúgó Ligának, hogy az elkövetkező hónapokban megtalálja az első osztályú labdarúgó-bajnokság új névadó szponzorát” – mondta Fehér Imre, a Borsodi Sörgyár Zrt. kommunikációs igazgatója.

Játsszon az FN BL-Tippjátékán. Az egyszerű tippelésen túl, most ismerőseivel, barátaival saját csoportokat (ligákat) is létrehozhet és értékes nyereményekkel is gazdagodhat.
Irány a Tippjáték!


Ajánlott videó

Olvasói sztorik