A francia csapat a Ferrari hátsó légterelőjének megoldását kifogásolta, véleményük szerint az nagyobb sebességnél a légellenállás hatására megváltoztatja formáját. Ezeknek a mozgó elemeknek a használatát azonban szigorúan tiltja a szabályzat. Bár az FIA megvizsgálta a vitatott légterelőt, és nem tartotta szabálytalannak, a Renault továbbra sem tágított álláspontjától, azt hangoztatták, információik vannak arról, mi történik menet közben a 258F1 szárnyával.
Ez a kijelentés meglepte a FIA technikai delegációját, és megvizsgálták a Renault R26 különleges légterelőit is. A vizsgálat szerint a szükségesnél vékonyabb oldalfalak – hasonlóan a Ferrari szárnyához – szintén nem tartják kellően mereven a légterelőt.
A Ferrari különleges hátsó szárnya ellentétben a többi csapat által használt megoldással, nincs függőleges támasztékkal megerősítve, így nagyobb sebességnél valóban könnyebben meghajolhat. A további viták elkerülése miatt elképzelhető, hogy az FIA a légterelő megtámasztását fogja kérni az olasz csapattól.