A keresőmotor zeneszámok, képek és videók fellelésére is képes lesz. A szolgáltatást az elképzelések szerint igénybe tudják majd venni a jövő olyan „intelligens” háztartási berendezései is, mint a tévékészülékek vagy a DVD-lejátszók.
A japán gazdasági, kereskedelmi és ipari minisztérium által létrehozott csoport olyan nagy iparvállalatokat tudhat tagjai sorában, mint a Matsushita, a Hitachi, a NEC, a Sharp, a Fujitsu, az NTT, valamint vezető médiacégeket, mint a Japan Broadcasting, a Dentsu, a Tokyo Broadcasting System, ezenkívül a Waseda University és Meiji Gakuin University kutatóintézeteit.
Két munkabizottság alakult a keresőszolgáltatás technológiai paramétereinek, valamint kulturális és szociológiai aspektusainak kidolgozására, illetve elemzésére. A bizottságok márciusban teszik közzé köztes, majd júniusban végleges jelentésüket.
Nagyobb japán médiacégek próbálkoztak már saját internetes keresőmotor kifejlesztésével, de alulmaradtak a Google, a Yahoo! és a Microsoft szolgáltatásaival szemben, így végül adaptálták azokat. Hármójuk nagyságrendi előnye aztán végképp elvette a japán vállalatok kedvét minden további próbálkozástól.