Élet-Stílus

Jó hetük volt a moziknak

Magyarországon a szokásos őszi felfutás és a rossz idő meghozta az eredményt: ezúttal több mint 130 ezren ültek be filmekre. A legtöbben a Grimmre voltak kíváncsiak.

Hetes lista

1. Grimm
2. Doom
3. Zorró legendája
4. Egy szoknya, egy nadrág
5. Kutyátlanok kiméljenek
6. Ütközések
7. Fej vagy írás
Forrás: Filmforgalmazók Egyesülete


Úgy látszik, nem volt hiába Terry Gilliam reklámkampánya, mert a hét masszív győztese a mester legújabb darabja, a meseíró testvérek kalandjait bemutató Grimm volt, 23 600 nézővel.

Ezzel csaknem 10 ezer fővel jobb eredményt hozott a mészárlós számítógépes játékból készült Doomnál (14 900 néző). Egy héttel korábban startolt a harmadik helyezett Zorró-folytatás, de még a kalandfilmre is beültek 12 600-an.

A gyenge kritikát, ám annál erősebb közönségsikert arató Egy szoknya, egy nadrág még mindig nem esett ki a pikszisből, és még éppen 10 ezer fölötti nézőszámot produkált (10 640 néző). A film egyébként így már erősen közelít a 100 ezer fős határhoz.

A Kutyátlanok kíméljenek, az Ütközések és a Fej vagy írásnak ugyan ez volt az első hete, de már látható, hogy nem ezek lesznek a hazai közönség kedvencei. Úgy látszik, a magyar komédiához túl közel esett az Egy szoknya, egy nadrág premierje, így 6400 nézőnél még Görög Zita sem tudott többet becsábítani a moziba.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik