Élet-Stílus

Az Oracle is csoportmunka-megoldást kínál

Az Oracle forgalomba hozta új Oracle Collaboration Suite 10g alkalmazás-együttesét. A csoportmunkaeszközökből álló megoldás széles funkciókészlete lehetővé teszi a szervezeten belüli hatékony tartalommegosztást és jól szabályozott kommunikációt.

Az Oracle Database 10g adatbázis-kezelőre és az Oracle Application Server 10g alkalmazás-kiszolgálóra épülő termék az első olyan csoportmunka-megoldás, amelynek egységes architektúrájában az összes strukturált és strukturálatlan információ kezelhető vállalati szinten.

Az Oracle Fusion Middleware köztesszoftvercsaládba tartozó Oracle Collaboration Suite 10g fejlesztésekor arra törekedtek, hogy zökkenőmentesen együttműködhessen más üzleti alkalmazásokkal és folyamatokkal. Az integrációval javul a szervezet hatékonysága, hiszen nagyobb rugalmasságot, gyorsabb döntéshozatalt, illetve alacsonyabb költségeket és kockázatot eredményez a heterogén informatikai környezetekben.

„A vállalatok olyan csoportmunkaeszközöket igényelnek, amelyekkel átgondolt kapcsolatrendszereket építhetnek ki a szervezeten belül és a külső partnerekkel anélkül, hogy ez veszélyeztetné rendszereik működését és adataik biztonságát” – fejtette ki Mark Lewitt, az IDC piackutatásért felelős elnökhelyettese, majd így folytatta: „A szervezet egészére kiterjedő egységes együttműködési környezet csakis ilyen eszközökkel biztosítható.”

Az Oracle Collaboration Suite 10g kiterjedt tartalomkezelési szolgáltatásainak előnyeit a szervezet összes felhasználója élvezheti. A korábban Oracle Files néven ismert Oracle Collaboration Suite 10g Content Services segítségével a vállalatok rálátást nyernek a cég összes adatára és belső előírására. A fejlett fájlkezelési és fájlmegosztási funkciókkal rendelkező szoftver támogatja az üzleti dokumentumok és nyilvántartások életciklusának nyomon követését, valamint az üzleti folyamatok automatizálását.

Az egyes projektekhez, illetve folyamatokhoz külön biztonságos környezet állítható fel, amelyben a projektcsoport tagjai a dokumentumokat, üzeneteket, találkozókat, feladatokat és vitafórumokat rendezhetik és kezelhetik. A munkaterületek az Oracle Collaboration Suite 10g összes szolgáltatásához kapcsolódnak, így megkönnyítik az elektronikus levelezés, az előjegyzésnaptárak, a tennivalók, a fórumok, a webkonferencia-szolgáltatás, a jelenlétkövetés, a tartalomszolgáltatás és azonnali üzenetküldés csoportszintű használatát.

Az Oracle Collaboration Suite 10g valós idejű együttműködési lehetőségei között a professzionális webkonferencia-szolgáltatáson túl az azonnali üzenetküldés (instant messaging – IM), számítógépes telefonálás és jelenlétkövetés is szerepel. Az azonnali üzenetküldés használatáról gond nélkül átválthatnak számítógépes telefonálásra vagy webkonferenciára.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik