Élet-Stílus

MTV: kétmilliárdos bevétel az első félévben

Az év első felében nettó 2,004 milliárd forintos kereskedelmi bevételt könyvelhetett el a Magyar Televízió (MTV). Ez nyolc százalékkal magasabb az előző év azonos időszakához képest.

Idén ráadásul nem voltak hirdetés szempontjából kiemelkedő sportesemények – mondta Csorba Mária PR-menedzser, aki a „nyitottabb piaci szemlélettel” magyarázta az eredményt.

Kevéssel tavaly decemberi kinevezése után Fischer András üzleti és termékfejlesztési igazgató arról beszélt újságíróknak, hogy a jelenleginél több nézőt vonzó közszolgálati műsorszerkezetet tart szükségesnek. A közszolgálati televíziónak alternatívát kell kínálnia a két országos kereskedelmi televízióval szemben, amelyek kereskedelem- és műsorpolitikája jelenleg meghatározza a piacot. Ez azonban nem jelenti „az MTV kereskedelmi piacra történő agresszív kitolását” – fűzte hozzá Fischer.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik