Június végén a három szolgáltató 8,99 százalékkal több előfizetést tartott nyilván, mint egy évvel korábban.
A penetráció egy hónap alatt 0,5 százalékponttal 88,6 százalékra nőtt, míg egy éve 81,2 százalék volt.
A Vodafone piaci részesedése az előfizetésekből 20,11 százalékról 20,20 százalékra, a Pannon GSM-é 34,14 százalékról 34,18 százalékra nőtt, míg a T-Mobile Magyarország Rt. részesedése 45,74 százalékról 45,62 százalékra csökkent júniusban.
Júniusban a forgalmazásban részt vevő előfizetések – a készülékek, amelyekről az utolsó három hónapban hívást vagy sms-t indítottak – száma 99 ezerrel, 8,275 millióra nőtt.
A forgalmazásban részt vevő előfizetések száma alapján a T-Mobile Magyarország Rt. piaci részesedése 46,10 százalékra nőtt a május végi 45,89 százalékról. A Pannon GSM részesedése a május végi 34,30 százalékról 34,12 százalékra, a Vodafone-é 19,81 százalékról 19,78 százalékra csökkent.