Élet-Stílus

125 lóerős lesz a Swift Sport

Nem csak háromajtós, de ötajtós karosszériával is készül majd a Suzuki Swift Sport. Az 1,6-os motor 125 lóerős lesz.












125 lóerős lesz a Swift Sport 1



125 lóerős lesz a Swift Sport 2

125 lóerős lesz a Swift Sport 3
125 lóerős lesz a Swift Sport 4

Szerencsés külföldi újságírók már kipróbálhatták Japánban a Magyarországon készülő Suzuki Swift Sportot. Az előzetes hírek 140 lóerős teljesítményt emlegettek, de a prototípusban az 1,6 literes, 16 szelepes erőforrás “csak” 125 lóerős, ezt a teljesítményt 6800-as fordulatszámnál éri el. Az 1586 köbcentis, változó szívószelep-vezérléses motor maximális nyomatéka 147 newtonméter, 4800 fordulat/percnél.

Nulláról százra kilenc másodperc alatt gyorsul az autó, legnagyobb sebessége pedig 200 km/óra. A fejlesztők még ennél is jobb gyorsulást akarnak elérni, pedig már a prototípusban is rövid, sportos áttételt alkalmaztak.

Japánban ötajtós karosszériával kerül forgalomba a sport Swift, Európában viszont a háromajtós kasztnival árulják majd. Az autó külseje eltér majd a hagyományos modellekétől. Elöl és hátul sportosabb lökhárítókat kap a GTi utód. Oldalra látványos küszöbborítás, a csomagtérajtóra kis szárny kerül. A prototípuson a jelenleg kapható Swittől eltérő hátsó lámpák voltak, ezekben kerek világítótestek kaptak helyet. Az autó izgalmas részlete, hogy a kipufogók két oldalra kerültek.













125 lóerős lesz a Swift Sport 1



125 lóerős lesz a Swift Sport 2

125 lóerős lesz a Swift Sport 3
125 lóerős lesz a Swift Sport 4

Az alapváltozat 16 colos felnikkel készül majd, felárért azonban 17-es kerekek is kerülhetnek a kis autóra. Előbbieken 195/50-es, utóbbiakon 195/45-ös abroncsok lesznek. Bár a karosszériát alacsonyabbra húznák az új rugók, de a nagyobb kerekkel, összességében még sem lesz alacsonyabb az autó.

Elöl húsz, hátul tizenöt százalékkal lett feszesebb a felfüggesztés az új lengéscsillapítókkal és rugókkal. A hátsó csatolt lengőkarok torziós merevségét 30 százalékkal növelték meg.
Az utastérbe sportülések kerültek, a kormány pedig bőrborítást kapott. A műszerfalon, a pedálokon, az ajtókon alumínium betétet találunk. Az órák számlapjait krómgyűrű díszíti a Swift Sportban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik