Élet-Stílus

Növelte piaci előnyét az SAP

A világ vezető üzleti számítógépprogram-gyártója, a német SAP a második negyedévben 16 százalékkal 289 millió euróra növelte az adózott eredményét a tavalyi második negyedévi 249 millióhoz képest.

A csütörtöki beszámolóban elégedetten nyilatkoztak a cégvezetők a további piacszerzésről, ami azt jelzi, hogy a vállalati megrendelők igyekeznek minél kevesebb szállítónak juttatni növekvő megrendeléseiket, a rendszerek jobb kapcsolattartása végett.

A SAP piaci részaránya az üzleti, vállalati számítógépprogramok szakterületén, a bevétel alapján, 58 százalékra nőtt a második negyedév végére az első negyedévi végi 57 százalékról és a tavalyi második negyedév végi 54 százalékról. Az Egyesült Államokban 41 százalékos piaci részesedést értek el az első negyedév végi 41 százalék és a tavalyi második negyedév végi 36 százalék után.

Egész évre a számítógépprogramokból 10-12 százalékos bevétel-növekedést várnak a cégnél.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik