HIRDETÉS
Belföld

Több százan tehetnek panaszt az eltűnt vagy kifosztott csomagok miatt

Volt, aki sakkészlet helyett rendszámtáblát kapott.

Akár nyolcszáz károsultja is lehet az idei karácsonyi időszakban az egyik csomagküldő cégnek, a Packetának, rengetegen számoltak be ugyanis arról, hogy nem kapták meg csomagjaikat, vagy épp megkapták, de fel volt bontva a csomag, vagy más árucikk volt benne – hangzott el az RTL Híradójában.

Az egyik megszólaltatott károsult például kisfiának rendelt sakkészletet, ám a csomagban egy rendszám volt. Az erre célra létrehozott Facebook-csoportban megtalálta azt, akinél a sakkészlet volt, azonban nem ő volt az, aki a rendszámtáblát rendelte. Egy webshoptulajdonos arról számolt be, hogy komoly szorongást okoz a karácsonyi időszakban a csomagküldés, mivel neki is tűnt már el nagyértékű csomagja nyom nélkül.

A csatorna megkereste a Packetát, akik azt nyilatkozták, nem észleltek növekedést a beérkező reklamációk, illetve panaszok számában. Az ügyben ugyancsak megszólalt egy fogyasztóvédelmi szakértő, aki elmondta: ilyen esetben ahhoz kell fordulni, akivel a vevő szerződést kötött, és ez sok esetben nem a szállításért felelő cég, hanem a webáruház. Amennyiben nem tudnak dűlőre jutni, békéltető testülethez fordulhat igényével.

Ajánlott videó

0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik