Belföld

Félmilliós telefont vett a fia szülinapjára, de az iPhone nem volt a csomagban – a Telekom és a posta mégis elutasítja a panaszát

Varga Jennifer / 24.hu
Varga Jennifer / 24.hu
Egy iPhone készüléket rendelt meg egyik olvasónk közel 550 ezer forintért október közepén, majd az átvételkor szembesült azzal, hogy a készülék nincs a csomagban. Panaszt tett a Magyar Postánál, a Telekomnál, feljelentést tett a rendőrségen, de egyelőre mindenki felteszi a kezét. Andrea viszont egyelőre nem fizette be az első törlesztőrészletet.

Fia tizennyolcadik születésnapjára rendelt meg egy iPhone 16 Pro Max készüléket Andrea (nevét kérésére megváltoztattuk) a Magyar Telekom telefonos ügyfélszolgálatán keresztül 548 ezer forint értékben. A készüléket 22 hónapos részletre vásárolta meg olvasónk, aki a Magyar Telekom régi ügyfele – tévé-, internet- és több telefonelőfizetése is fut a cégnél. Az ügyintéző tájékoztatta is a rendelése során, hogy több előfizetést is frissítenie szükséges az aktuális portfóliójukban elérhető előfizetésekre. Egy otthoni tévészolgáltatáshoz szükséges eszközt, valamint a Wifi-erősítést szolgáló USB stick-et is postán maradó csomagként adtak fel a részére. És a telefont – legalábbis Andrea ezt gondolta.

A csomag meg is érkezett a XI. kerületi postára, melyről sms-ben és emailben is értesítették. A küldeményt egy átlátszó telekomos zacskóban, látszólag sértetlen csomagolásban vette át, 3 doboz volt benne, az egyik azonban üres volt.

Az otthonomban kibontva tapasztaltam, hogy a csomagból hiányzik a telefon. Az esetet haladéktalanul bejelentettem a Telekom ügyfélszolgálatán, ígéretet kaptam a probléma kivizsgálására, illetve tájékoztattak arról, hogy a belső folyamataik szerint elsőnek a tévészolgáltatást biztosító eszközt küldik ki, ennek aktiválását követően majd a mobiltelefont. Azt is megjegyezte az ügyfélszolgálatos, hogy nem is érti, miért szerepel a telefon a csomagkísérőn.

Azt az ígéretet kapta Andrea, hogy a cégnél egyeztetnek az illetékes területtel, és arról tájékoztatták, hogy még aznap telefonon keresik az üggyel kapcsolatban, ám ez nem történt meg. Így harmadnap ismét hívta a telefonos ügyfélszolgálatot, de továbbra sem tudtak érdemi információt adni neki.

A másnapi ismételt hívása során kérte a telekomos ügyintézőt, hogy adja meg a készülék IMEI számát, illetve ennek segítségével saját hatáskörükben mérjék be a készüléket. Erre azt a választ kapta az ügyintézőtől, hogy nem áll rendelkezésére ez az adat. Ezen a napon viszont egy visszahívását már kapott, de csak arról tájékoztatták, hogy nincsen előrelépés az ügyében, további türelmét kérték. Végül Andrea jelentkezett ismét a cégnél és

a reklamációval foglalkozó osztálytól azt a tájékoztatást kapta, hogy a készülék a kamerafelvételek alapján bekerült a csomagba. 

A teljes cikket előfizetőink olvashatják el.
Már csatlakoztál hozzánk? Akkor a folytatáshoz!
Ha még nem vagy a 24 Extra előfizetője, ismerheted meg a csomagokat.

Már előfizető vagyok,

Ajánlott videó

Olvasói sztorik