Ajánlom a rombolási miniszter figyelmébe, hogy a Közlekedési Múzeum egy nemzeti közgyűjtemény, kormányzati fenntartású intézmény, amely 125 éve működik, mindvégig Budapesten
– írta Vitézy Dávid a Facebook-oldalán, miután Lázár János a parlamentben arról beszélt, „Budapest általános fejlettsége az EU-s átlag 157 százalékán áll, vagyis Budapest képes arra, hogy ha szeretne, akkor új közlekedési múzeumot és új természettudományi múzeumot építsen.”
Vitézy feltette a költői kérdést: „a következő az lesz, hogy a János kórház helyett is építsen újat Budapest, ha akar?”
A fővárosi képviselő posztját azzal folytatta: „mindenki tudja, hogy Lázár János ki nem állhatja Budapestet, ennek ma ismét hangot adott – ettől még azonban védhetetlenül kártékony és ostoba döntés egy autópálya mellé költöztetni a pusztaságba Debrecen mellé egy országos múzeumot. Ezzel nem csak Budapest jár rosszul ugyanis, hanem az egész Dunántúl is.”
A Közlekedési Múzeum új otthonát ez a kormány választotta ki néhány éve, szerintem helyesen, a kőbányai rozsdaövezetben, az Északi Járműjavítóban. Ennek a területnek az előkészítésére és a tervek elkészítésére valóban milliárdok mentek el – a kormány döntései szerint. Ugyanaz a kormány döntött akkoriban erről, amelynek most is és akkoriban is Lázár a minisztere volt. Éppen ezért az elkészült terveket, a Múzeum által már belakott, számos műtárgy otthonaként szolgáló kőbányai Dízelcsarnokot a kukába dobni, és az egészet elölről elkezdeni Debrecen mellett a pusztában semmi más, mint a Budapest elleni bosszúvágy miatt az eddig elköltött közpénzmilliárdok elherdálása. Magyarán: teljes tévút
– zárta a bejegyzést.