- Évente legalább egymillió forintot költött – saját bevallása szerint – a balatonfüredi Hotel Annabellában egy budapesti vállalkozó, a Danubius Hotels Zrt. vezetése mégis úgy döntött, kitiltja a férfit a hotelből, sőt, a cégcsoport valamennyi egységéből.
- D. G. értetlenül áll a döntés előtt, úgy érzi, nem követett el semmi olyat, ami magyarázatot adhatna egy ilyen súlyú döntésre. Mint mondta, ő csak a személyzet tevékenységével kapcsolatos véleményét írta meg a menedzsment tagjainak, akik amúgy is igényelték a törzsvendégtől az információkat.
- A brit tulajdonban álló szállodalánc szerint alapelvük, hogy a vendégek és az alkalmazottak egyformán fontosak, ebben az esetekben mégis muszáj volt az alkalmazottak szempontjait előtérbe helyezniük, mert a férfitól érkező kifogások lehetetlenné tették a kapcsolat további fenntartását.
Évente legalább ötször töltött hosszabb időt D. G. a felesége és a gyermeke társaságában a balatonfüredi Hotel Annabellában. A férfi szerint annyira megszerették a patinás épület hangulatát, hogy úgy döntöttek, rendszeresen visszatérnek Füredre. Saját bevallása szerint egyes években akár egymillió forintot is elköltöttek a szállodában.
Az évek során megismerkedtek az igazgatótól a portásig a teljes személyzettel, és látogatásaik alkalmával még ajándékokat is vittek az ismerősöknek.
D. G. azt mondta a 24.hu-nak, hogy a hotel vezetése a visszajelzéseket is szívesen fogadta, sőt, a cég minden látogatás után emailt küldött, amelyben hivatalosan is kérték, hogy értékelje az ellátás színvonalát. A személyes kapcsolatok és a gyakori látogatások alapján küldtek is információkat az érintetteknek és a menedzsmentnek.
A vállalkozó szerint ehhez képest teljesen váratlanul érte, hogy tavaly év végén levelet kapott a Danubius Hotels Zrt. jogi igazgatójától, Sztanó Helgától, amelyben jelezték, hogy