Belföld

Sokan úgy késték le a Wizz Air Ciprusra tartó járatát, hogy egyszer már fent ültek a gépen

Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP
Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP

Késett, végül a beígértnél hamarabb elindult a Wizz Air Budapestről Lárnakára tartó járata hétfőn, így sokan lemaradtak róla, számolt be róla egy utas az Utazómajomnak.

A cikk szerint két órával a járat indulása előtt az utasokat értesítették, hogy 16:15 helyett 17:45-kor indul a gép, de a check-in nem változik, mindenki érjen ki időben a repülőtérre.

Az utasokat be is szállították a gépbe 17:30 körül, de a járat nem indult el. 3 és fél óra várakozás után közölték, hogy az időjárási körülmények miatt nem szállnak fel, de lejár a a személyzet munkaideje is, úgyhogy szálljon le mindenki.

Ekkor azt az információt kapták, hogy leghamarabb 23:10-kor indul majd a gép. A késésért elnézést kértek és 3.000 Ft értékű kupont ajánlottak fel, amit bárki levásárolhatott a 21:00-kor bezáró éttermek egyikében.

21:30-kor azonban mindenféle előjel nélkül 21:50-re változtatták át a járat indulását, amit az utasok közül csak néhányan vettek észre. Így történhetett meg, hogy a járatra várók fele még komótosan falatozott, miközben a járatuk már indult.

A gép 22:10-kor óriási üdvrivalgással és hatalmas tapssal elindult a beszámoló szerint, de aki a 23:10-es indulásról tudott, az lemaradt.

Ferihegyen egyébként volt gond bőven hétfőn, az Air France egyik gépét készenlétben fogadták aznap.

Frissítünk!

Cikkünk megjelenését követően a Wizz Air az alábbi közleményt juttatta el lapunknak: „A Wizz Air július 1-i, késődélutáni Budapest-Lárnaka járata a viharos időjárás miatt nem tudott a menetrendnek megfelelően felszállni. Annak érdekében, hogy a járat a lehető legkisebb késéssel indulhasson el, a légitársaság megkezdte az utasok beszállítását. Miután az utasok elfoglalták a helyüket a fedélzeten, várakozás közben a személyzetet arról értesítették, hogy a késés hosszabb lesz a vártnál, így az utasokat a saját kényelmük érdekében visszaengedték a repülőgépről a váróba. Ezzel együtt a légitársaság földi kiszolgáló partnerének munkatársai átadták az utasok számára az ilyenkor előírt étkezési vouchereket is. Az utasokat a Wizz Air személyzete a földi kiszolgáló partnerekkel közösen arra kérte, hogy figyeljék a kijelzőket és a földi kiszolgálók bejelentéseit a járatuk indulásával kapcsolatban. A második beszállásra a kezdeti előjelzésnél korábban került sor amiért a járat kicsit hamarabb kapott engedélyt a felszállásra, mint ezt az utasok leszállításakor prognosztizálták. Ezt a beszállás előtt jelezte a váróban található kijelzőkön, valamint a hangosbemondókon keresztül több alkalommal is az utasainak. A földi kiszolgáló partnerek a hiányzó utasokat név szerint is többször figyelmeztették a beszállásra a hangosbemondón keresztül. Közülük kilencen többszöri felszólításra sem jelentek meg. A repülőgép végül 22:08-kor szállt fel a többi utassal.”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik