A hétvégi hőhullám sajnos agyára ment pár embernek és a csodásan kivitelezett „influenszer gerilla-marketing” áldozata egy frissen kiültetett virágágy lett. Nagy segítség ez a városzöldítésnek, köszönjük
– írta Bardóczi Sándor, Budapest főtájépítésze a Facebook-oldalán, a poszthoz pedig előtte-után képeket is mellékelt a Deák térről.
Bardóczi a szombati akcióra utalt, amikor a telefontokokat gyártó Mobilfox influenszere, Szépréthy Roland kétmillió forintot szórt le a cég irodájának tetejéről. A téren több mint hétezer ember zsúfolódott össze, egy lány rosszul is lett.
A főtájépítész azt javasolta, „ha esetleg a pénzszórás ötlet marketingesei utóbb elgondolkodnak egy picit, és szeretnék ezt a pusztítást valahogy kompenzálni, a főváros által létrehozott Zöld Budapest Alapítvány kész befogadni adományokat, és azt célzott módon a károk helyrehozására fordítani.”