Belföld

Szinte semmi nem maradt a Deák téri virágágyból, miután tömegek küzdöttek ezer forintosokért

A hétvégi hőhullám sajnos agyára ment pár embernek és a csodásan kivitelezett „influenszer gerilla-marketing” áldozata egy frissen kiültetett virágágy lett. Nagy segítség ez a városzöldítésnek, köszönjük

– írta Bardóczi Sándor, Budapest főtájépítésze a Facebook-oldalán, a poszthoz pedig előtte-után képeket is mellékelt a Deák térről.

Bardóczi a szombati akcióra utalt, amikor a telefontokokat gyártó Mobilfox influenszere, Szépréthy Roland kétmillió forintot szórt le a cég irodájának tetejéről. A téren több mint hétezer ember zsúfolódott össze, egy lány rosszul is lett.

A főtájépítész azt javasolta, „ha esetleg a pénzszórás ötlet marketingesei utóbb elgondolkodnak egy picit, és szeretnék ezt a pusztítást valahogy kompenzálni, a főváros által létrehozott Zöld Budapest Alapítvány kész befogadni adományokat, és azt célzott módon a károk helyrehozására fordítani.”

Cikkünk elkészítése közben a Google Trends adatait is felhasználtuk.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik