Kiadta a Visit Hungary az elmúlt öt év eddig közzé nem tett szerződéseit, miután a K-Monitor elhúzódó pereskedés után jogerősen pert nyert az országimázs cég ellen. A közpénzköltéseket figyelő szervezet megjegyezte: bizonyos szerződéseket megkaptak ugyan, de a milliárdos szerződések tartalmi részleteket hordozó mellékletek és a vélelmezhető tanácsadói megbízások titokban maradtak.
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és leányvállalatai nemcsak százmilliárdos támogatási programmal alakítják át a hazai turisztikai szektor tulajdonosi szerkezetét, de százmilliárdokat fordítanak rendezvényekre, kampányokra, stratégiákra, koncepciókra is, gyarapítva ezzel az ágazat profitját. Utóbbiért az Ügynökség Visit Hungary (eredeti nevén Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség) nevű cége felelős.
A K-Monitor által közzétett költésekből kiderült, hogy az augusztus 20-ai ünnepség szervezése és a Hacacáré rendezvények kapcsán ismertté vált cég az évek alatt
A Visit-kiszervezések másik fő kedvezményezett ügynöksége, a MEDIATOR Group, amely legalább 47 milliárd forint megbízást nyert el az évek során. A partnercég külön szerződésben 12 millió forintért vehette meg a visitbudapest.com domaint, melyet máig nem használ.
A megismert 72 szerződésből kiderült, hogy a TV2-n futó Poggyász című műsor legyártását is a Visit pénzeli. A műsorgyártásba alvállalkozóként bevont két cég Rogán Antal exfelesége, Rogán Cecília érdekeltségégbe tartozik.
A Visit Hungary 2018-as alapítása óta több mint 200 milliárd forint állami támogatást kapott a feladataihoz.