A Meta Ad Library 2019 óta gyűjtött adatait elemezte ki a Telex, és eszerint átlépte a 10 milliárd forintot a magyar közéleti-politikai hirdetők számlája. Az euróba átváltva 26,5 milliós összeggel Közép-Európa élén állunk, a második helyet elfoglaló Ausztria 7 millióval maradt le, de Horvátországhoz képest majdnem tízszeres a fizetett posztokra elköltött pénz.
Az híroldal azt is kiemeli, hogy a törvényben választási kampányok idejére meghatározott jelöltenkénti maximum napi 6 millió forintot a magyar politikai-közéleti hirdetők naponta költik el. Persze ez nem kizárólag a politikusok és a pártok saját posztjaiból jön össze, a Telex által megosztott lista alapján a legtöbbet költő top 10-ben első helyen a Megafon szerepel, de az választások óta már nem hirdető Ezalényeg.hu is elérte a dicsőséges 5. helyet.