Belföld

A Booking pénz helyett üzenetet küld, hogy még tovább tolják a fizetési határidőt

„Többször hívtam őket telefonon, a telefonos tájékoztatások nagyon készségesek voltak, viszont eredménytelenek” – ezt mondta az RTL Híradójának egy hajdúszoboszlói szállásadó, akinek már 1,3 millió forinttal tartozik a Booking.com. A kifizetési határidőt náluk most épp szeptemberre jelzi a rendszer.

Mint azt már jeleztük, komoly gondok vannak a szállásközvetítő oldal körül, amely többször is megígérte már az érintett hazai szállásadóknak, hogy rendezi a tartozásait, de továbbra sem fizet. A fenti, hajdúszoboszlói szállásadó június óta nem kapott pénzt az oldaltól. A foglalók ugyanis a szobáik árát a szállásfoglaló oldalnak küldik el, és azt csak utólag kapja meg a szállástulajdonos. A Booking azonban egy ideje nem fizet mindenkinek. Vannak, akik nem pénzt kapnak az oldaltól, hanem üzenetet arról, hogy kitolták a fizetési határidőt. A Magyar Szállodaszövetség szerint csak a kisebb szálláshelyek érintettek, hogy mennyi, azt a Magyar Turisztikai Ügynökség kérdőívezéssel méri fel.

Az RTL kérdésére a holland cég azzal indokolta a kellemetlenséget, hogy nem várt technikai hibák okozták a fennakadást, és azon vannak, hogy a lehető leghamarabb fizessenek. A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata még tart az ügyben.

Kapcsolódó
Nem fizet a Booking.com – mekkora lehet a baj?
Több mint egy hónapja nem utalja át a szállásadóknak járó összegek egy részét a Booking.com. A szállodaszövetség szerint a helyzet nem drámai, ám a magánszállásadók szerint igenis gond van. Akad, aki már a nemzetközi szolgáltató bukását jósolja.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik