Az M1-es autópálya főváros felé vezető oldalán, a 68-as kilométernél, Tata térségében új terelést alakítanak ki. Az Útinform jelentése szerint a torlódás már meghaladta a 20 kilométert, azt javasolják, aki teheti, az a 94-es kilométernél hajtson le, a Bábolna-Nagyigmánd-Kocs-Tata-Vértesszőlős útvonalat válassza, bár mostanra Tata és az M1-es autópálya csomópontja között is beállt a forgalom az 1-es főúton, 5 kilométeres a torlódás.
A sztráda 123-as és a 128-as kilométere között felújítási munkák miatt forgalomkorlátozásra kell számítani. A Budapest felé vezető oldalon a 142-es és a 123-as km között szakaszos torlódás tapasztalható, aki teheti, az az 1-es főúton kerülhet.Torlódik a forgalom az M7-es autópálya Letenye felé vezető oldalán, Törökbálint és Martonvásár között.
Balesetek is több helyen nehezítik a közlekedést.
- A 4-es főúton, Karcag térségében egy személygépkocsi árokba borult. A 165-ös km-nél félpályán halad a forgalom.
- A 11-es főúton, Tahitótfalu térségében egy személyautó oszlopnak hajtott. A 32-es km-nél csak a fél útpálya járható.
- Az 54-es főúton, Kecskemét térségében több jármű karambolozott. A 8-as km-nél a teljes utat lezárták.
Az M4-es autóúton, a Budapest felé tartó oldalon, Üllő térségében, a 29-es és a 25-ös, illetve Vecsés térségében, a 24-es és a 21-es km között külső sávot aszfaltozzák, a járműveket a belső sávba terelik, ami gyakran okoz torlódást. A felújítási munka nem érinti az M0 csomópontot, ott zavartalan a le- és a felhajtás. A 44-es főúton, Kecskemét közelében csomópont építési munkák miatt a 8-as km-nél a fél útpályát lezárták. Az erős forgalom miatt napközben gyakran alakul ki torlódás, főleg a belváros felé.