Belföld

A Megafon „háborúpárti baloldalról” szóló YouTube-hirdetése volt a legdrágább idén egész Európában

Megafon / Facebook
Megafon / Facebook

2022 májusa óta egész Európában a Megafon költötte a legtöbbet egy YouTube-on közzétett politikai hirdetésre, írja a Telex. A konkrét hirdetésért, ami a „háborúpárti baloldalról” szól, nagyságrendileg 50-60 ezer eurót, azaz nagyjából 20 millió forintot fizettek azért, hogy eljusson több mint tízmillió nézőhöz.

A második helyezett német SDP-kampányra kifizetett összeg kevesebb mint 45 ezer euró (körülbelül 16,6 millió forint), és valamivel több mint hárommillió megtekintést produkált.

A Telex megjegyzi, hogy a Megafon első helyezése figyelemreméltó abból a szempontból is, hogy az azonos időszakban Csehországban, Finnországban, Szlovéniában, Olaszországban, Svédországban, Ausztriában és Dániában is voltak választások. A Megafon hirdetése pedig még Amerikában is beférne a tíz legdrágább YouTube-hirdetés közé idén.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik