Elkezdte bevezetni az áruházaiban a digitális ártáblákat a Lidl Magyarország – tájékoztatta a piacvezető kiskereskedelmi lánc a Világgazdaságot. A Lidl Magyarország azzal magyarázta a lépést, hogy törekszik az innovációra és az esetleges hibák elkerülésére, így például amikor 4 forinttal árazták le a tejfölt az egyik vidéki boltjukban.
A digitális ártáblák a várakozások szerint lehetővé teszik az akciók és egyéb információk valós idejű módosítását. Vagyis elméletileg így kiszűrik annak a lehetőségét, hogy a jövőben téves árakat és hibás akciókat tüntessenek fel az üzletekben – írta a Világgazdaság.
A változás egyik része, a másik, hogy az újítással egyidejűleg megszűnik az új árak kinyomtatásának és az üzletekben való elhelyezésének folyamata, vagyis
Ezzel nem csak tekintélyes mennyiségű papírt spórolnak meg, hanem a hibázás lehetőségét is a lap szerint.