Belföld

Előtérben az akciók

Lidl
Lidl
A Lidl árpolitikáját mindig is az a törekvés határozta meg, hogy a kiváló minőség mellett, mindenkor a lehető legkedvezőbb árakat biztosítsa vásárlóinak. A jelenlegi nehezebb gazdasági helyzetben erre a szemléletre nagyobb szükség van, mint eddig bármikor.

A diszkontáruházlánc 2023-ban is folyamatosan figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket, valamint a piaci változásokat és azokra a lehető leggyorsabban reagál. A fogyasztói felmérések alapján, a spórolás, vagyis az alacsony árak, a kuponok és a különböző kedvezmények azok, amelyekre az embereknek a leginkább szükségük van.

A vásárlói legnagyobb örömére az áruházlánc ezért folyamatos és tartós árcsökkenést vezetett be a termékkínálatában. Ezidáig mintegy 200 termék árát mérsékelte az év eleje óta.

„Hosszú és nehéz tárgyalási periódus eredményének könyvelhetjük el, hogy számos termék esetében kedvezőbb beszerzési árakban sikerült megállapodnunk beszállítóinkkal. Januártól ezidáig 200 termék fogyasztói árát tudtuk csökkenteni, melyeknek mintegy fele legalább 5 százalékkal kerül kevesebbe, közel harmaduk esetében pedig 10-20 százalékkal mérsékeltük az árakat. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban újabb és újabb tartós árcsökkentéssel álljunk a magyar emberek, családok mellett.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Az intézkedésnek köszönhetően olyan termékek árát sikerült tartósan csökkenteni, amelyek a családok mindennapjait könnyítik meg. Sajtok és egyéb tejtermékek, gyümölcslevek, szendvics feltétek, valamint a mustár és bacon is kapható tartósan alacsony áron. Ezen törekvéseknek köszönhetően a rizs ára 11%-kal, a vegyes virágmézé 240 forinttal, míg a 400 grammos körcikkelyes sajt ára 350 forinttal csökkent.

Hatalmas eredmény a Lidl számára, hogy a vásárlók is úgy vélik, a Lidl a legolcsóbb élelmiszeripari hálózat Magyarországon. A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérést végzett a fogyasztók körében, amely alapján a diszkontáruházlánc a legolcsóbb FMCG hálózatént lett a legtöbbek szerint megjelölve.

Lidl

Ez a felmérés tovább ösztönzi a Lidl-t arra, hogy a kiemelkedő minőség megtartása mellett, a következő hónapokban újabb és újabb tartós árcsökkentéssel segítse vásárlóit. A heti akciók, kuponok és extra kedvezmények mellett, így számíthatunk a további tartósan kedvezményes árú termékek megjelenésére.

Az akciós újságban természetesen továbbra is hétről-hétre megtalálhatóak azok az aktuális akciók, kedvezmények, amelyek segítenek a spórolásban. Egy dolog változott, hogy január óta, már nem a postaládánkban kell keresni az aktuálisan elérhető legkedvezőbb árú termékeket tartalmazó újságot, hanem online, így a Lidl nem csak a papírfelhasználását csökkentette, hogy óvja a környezetünket, hanem a mi pénztárcánkra is gondolt, és a megtakarított összegből további extra akciókkal kedveskedik a vásárlóinak. Az áruházakban ugyanakkor továbbra is megtalálhatják a szórólapot azok, akik ragaszkodnak a papír alapú változathoz.

Még több spóroláshoz pedig továbbra is érdemes használni a Lidl és a Lidl Plus applikációkat. Ez a digitális hűségprogram nap, mint nap kínál újabb lehetőséget a takarékoskodásra.

A heti kuponok mellett, a Lidl Plus használói a vásárlások után kaparós nyereménykártyákat kapnak, a Kupon Plusnak köszönhetően pedig a meghatározott vásárlási limitek elérésével ajándék termékekkel vagy számla végi kuponokkal gazdagodhatnak.

Lidl

Ajánlott videó

Olvasói sztorik