A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda csak azt követően lépett, hogy a közpénzek átlátható felhasználásáért és a korrupció visszaszorításáért küzdő K-Monitor közérdekű adatigénylést nyújtott be, írja a Telex. A szerződések listájából kiderül, hogy a választások előtt összesen 19,6 milliárdot költöttek „kék” és népszavazási hirdetésekre, amit megfejel az új „bombás kampány” 7,8 milliárdja,
Az Orbán Viktor gondolatait angolul népszerűsítő primeminister.hu portál 74 millió forintba, a nyugdíjasoknak küldött Jókor című reklámújság 369 millióba, míg a 13. havi nyugdíjhoz küldött „tájékoztató levél” 443 millióba került az adófizetőknek.
A kabinetiroda a Fidesz-közeli civil szférának is bőkezűen osztotta a pénzt. Bő félmilliárd forint jutott a Kommentár Alapítványnak, sok pénzt kaptak a Király Nóra fideszes politikus, korábbi újbudai alpolgármester nevével fémjelzett női szervezetek, de kapott pénzt a KDNP-közeli Szent István Intézet is.