Digitalizáció!
– hirdeti piros alapon fehér betűkkel központi kampányüzenetét a Gattyán György-féle Legnagyobb Vállalkozás Kft. a Tv2 reklámblokkjában, ráadásul felvillanó, mindössze 14 másodperces hirdetésekben – szúrta ki a Telex olvasója. Ez megegyezik Gattyán pártjának, a Megoldás Mozgalomnak a fő üzenetével.
A reklámsting (fullánk) nevű hirdetéstípus lényege, hogy két hosszabb hirdetés közé ékelődve, alig egy másodpercre villan fel, ami épphogy eléri a befogadó észlelési küszöbét.
A felvillanó reklámtípusnak van olyan verziója, amely törvénytelennek számít, mivel csak a másodperc tört részéig látható, és csak tudat alatt érzékelhető.
Az egy másodperces vagy annál is rövidebb reklámok népszerűbbek az Egyesült Államokban, ahol több nagy vállalat, például a Pepsi és a Coca-Cola is csinált rövid, néha csak pár képkockából álló hirdetést, de Magyarországon sem példátlan ez a fajta hirdetéstípus. Nálunk először 2005 környékén futott ilyen reklám a Viasat 3-on, de 2016-ban nagy port kavart, hogy az MVM Paksot felvillanó reklámokkal népszerűsíti szintén a TV2.