Belföld

Megvannak a magyar borrégiók szlogenjei, amelyeket a turisztikai ügynökség gyártott

A Magyar Turisztikai Ügynökség őszi országos forgalomélénkítő kampányt indít, amely a hazai borrégiókra fókuszál majd. Cél a turisztikai szezon meghosszabbítása és a borvidékek egyediségének, sokszínű kínálatának bemutatása.

Az MTÜ közleménye szerint a hathetes kampányban megjelennek majd az egyes borrégiók saját arculati elemei és márkái. A kampánytervezés lényege, hogy mindenkihez célzottan azon borrégiónak a hirdetései jussanak el, amelyek a legrelevánsabbak a számára. A kampányhoz hat különböző, borrégiónként más és más hirdetés készült, ezek jelennek majd meg az óriásplakátokon, nyomtatott és online felületeken, illetve a közösségi médiában.

Az egyes borrégiók most bemutatkozó arculata nem csak erre az egy kampányidőszakra szól: az MTÜ a jövőben ezeket az elemeket és üzeneteket használja majd a hazai borturizmus népszerűsítésére. Az arculat nem teljesen új keletű, hiszen a 2019-ben bemutatott közösségi magyar bormárkán – Magyar Bor, Személyesen – alapszik. Az új logókat, valamint a szlogeneket, üzeneteket minden magyar borászat szabadon használhatja.

Mostantól a borvidékeket felölelő hat borrégió szerepel a marketingben, amelyek egységes logika mentén kaptak itthon és a nemzetközi piacon is jól kommunikálható, az adott régió jellegzetességeit erősítő arculatot.

A hat borrégió és a hozzájuk rendelt új szlogenek a Magyar bor – Személyesen márkakoncepció égisze alatt az alábbiak szerint alakultak:

  • Balaton borrégió: Pezsgés, borok, vitorlák és Te személyesen
  • Duna borrégió: Ízek, borok, pincefalvak és Te személyesen
  • Felső-Magyarország borrégió: Hegyek, borok, történelem és Te személyesen
  • Felső-Pannon borrégió: Hit, bor, kultúra és Te személyesen
  • Pannon borrégió: Völgyek, borok, napfény és Te személyesen
  • Tokaji borrégió: Dűlők, borok, örökség és Te személyesen

Ajánlott videó

Olvasói sztorik