Belföld

A közmédia oldalán nem létezik a Szájer-ügy

Noha a kormányközeli médiumok sem számoltak be Szájer József ügyének részleteiről, a szexpartiról az ereszcsatornán menekülő, kábítószerrel elkapott magyar EP-képviselő közleményét azért jobbára megjelentették, igaz, kontextus nélkül.

Ennél fifikásabb stratégiát választott azonban a „közszolgálati” hirado.hu, amely feltöltötte ugyan Közleményt adott kis Szájer József című cikkét, a címlapján azonban ezt már nem osztotta meg olvasóival (akik tegnap este egyébként arról értesülhettek a vezető anyagból, hogy Még soha, egyetlen miniszterelnökkel sem voltak ilyen elégedettek a magyarok).

Szájer József nevét ma is hiába kerestük a magyar adófizetők pénzéből fenntartott, a törvény szerint pártatlan és kiegyensúlyozott tájékoztatást nyújtó portálon. A Brüsszel szó azonban kétszer is szerepel a címlapon, mégpedig a Brüsszel lakást adna a migránsoknak, miközben a hajléktalanokkal nem foglakozik, illetve a Tömegével jöhetnek a migránsok Brüsszel új LMBTQ stratégiája miatt címekben.

Részlet a hirado.hu címlapjából

A hirado.hu egyébként a napokban azzal vétette észre magát, hogy a Ha már úgyis folyton beszélnek – Nőuralom Biden kommunikációs csapatában szexista címmel számoltak arról, hogy kizárólag nőkből áll majd Joe Biden megválasztott amerikai elnök kommunikációs csapata, az egyik vezető anyaguk címe pedig nem kevesebbet állított, mint hogy Ezúttal Istent vette célba Gyurcsány.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.