Belföld

A nők folyton beszélnek, Gyurcsány Istent támadja a közmédia szerint

„Ha már úgyis folyton beszélnek – Nőuralom Biden kommunikációs csapatában” – ezzel a meglehetősen szexista címmel számolt be a hirado.hu arról, hogy kizárólag nőkből áll majd Joe Biden megválasztott amerikai elnök kommunikációs csapata.

A közmédia eddig is sajátos nézőpontból tudósított az amerikai elnökválasztásról, a múlt héten azt a szintén ártalmatlan MTI-hírt, hogy Pennsylvaniában is hitelesítették Biden győzelmét a „Humor Pennsylvaniában? Hitelesítették Biden győzelmét és tisztességes választásokról beszélnek” címmel közölte az MTVA híroldala.

A hirado.hu vezető hétfő délutáni vezető anyaga pedig azzal a címmel jelent meg:

Ezúttal Istent vette célba Gyurcsány.

Ilyesmiről egyébként még Rétvári Bence, az írás apropóját szolgáltató Emmi-államtitkár sem beszél, ő mindössze arról írt Facebook-oldalán nyolc nappal ezelőtt, hogy „Gyurcsány Ferenc egyértelművé tette, hatalomra kerülve fel akarja mondani a vatikáni szerződést, és nem nyújtanak egyetlen fillér hitéleti támogatást sem”. Rétvári mindezt egy 2013-as Gyurcsány-beszédről készült videóval támasztotta alá, aminek apropóján most behívták az M1 műsorába, ahol arról beszélt, hogy a Demokratikus Koalíció elnökének „emberképébe az ateista ember fér csak bele, ezért akarja eltörölni a hitéleti támogatásokat is. Ez egy hadüzenet a bukott miniszterelnök részéről: a hívő embereket másodrendűnek tekinti, és semmibe venné az ezeréves magyar hagyományokat”.

Hogy Gyurcsány hét évvel ezelőtti szavai miért lettek hirtelen aktuálisak, azt a hirado.hu cikke így magyarázza: „most, hogy maga alá gyűrte a teljes ellenzéket, meg is valósítaná egyházellenes elképzeléseit, ha hatalomra jutna”. „Gyurcsány Ferenc a nemzetbe, a politikusokba és a szabadságba vetett hit után Istent vette célba. Folytatódik a bukott miniszterelnök magyar emberek elleni hadjárata a teljes ellenzéki paletta támogatásával” – foglalta össze a tudnivalókat a jövőre a tervek szerint már 118 milliárd forintból gazdálkodó, pártsemlegességre ítélt közmédia híroldala.

Nemrégiben a Szabad Európa közölt hangfelvételeket, amelyek az M1 egyik értekezletén készültek az EP-választási kampányban, ezen a hírcsatorna vezető szerkesztője beszélt műsorkészítési elveikről:

Kapcsolódó

Az M1 vezető szerkesztője: Ebben az intézményben nem az ellenzéki összefogást támogatják
A hírigazgató pedig azt magyarázta el, mit kell tenni, ha egy megszólalás nem elég acélos.
Vlagyimir Putyin hatalmát nem sok minden fenyegeti, ám ezek egyike biztosan Alekszej Navalnij. Az orosz ellenzéki vezető által kiszivárogtatott felvételek szerint az elnöké a világ legdrágább palotája. Ezek a képek rettenetes politikai károkat okozhatnak az orosz elnöknek.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.