Döbbenetes összeget költött reklámra a Bruce Willist is bedobó Hell

Korábban a témában:

2019-ben összesen 51 milliárd forint volt a Hell Energy Magyarország nettó árbevétele, ez 8 százalékkal magasabb, mint az előző évben — írta meg a cég üzleti jelentése alapján az Index.

Ebből 25 milliárd származott a belföldi értékesítésből, és 26 milliárd exportból, a belföldi értékesítés 17 százalékkal, az export csak 1 százalékkal tudott nőni az előző évhez képest. A lap szerint az immateriális javaknál szerepel egy „Reklám kampány 2018.04.01-2020.03.31″ tétel is,

erre 1,2 milliárdot forintot költött a cég.

A Hellnek kiterjedt marketingtevékenysége van, többek között Bruce Willis amerikai színésszel hirdetik magukat, bár azt nem tudni, hogy a nevezett kampánynak van-e köze a Bruce Willishez — teszi hozzá az Index.

A beszámolóból az is kiderül, hogy 2019-ben 500 millió forint állami támogatást kaptak, a Nagyvállalati Beruházási program keretében, ezzel összesen 4 milliárd forintra nőtt a cég által elnyert támogatások összege. A cégvezetés nem szereti a nyilvánosságot: mint ismert, vissza kell ett hívni a Forbes januári számát, mert a Hell tulajdonosai pert indított a kiadó ellen, ugyanis a felkerültek a leggazdagabb magyarok listájára, így viszont személyes adataikat közölte volna a lap.

Vissza kell hívni a Forbes januári számát, mert a Hell pert indított
Nem akarnak rajta lenni a leggazdagabb magyarokat bemutató listán.

Kiemelt kép: Vajda János/MTI

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.