Belföld

Gyurcsány a rajongói miatt szállt be a divatiparba

Special Feri Edition néven saját márkával jelentkezett a politikus.

A Blikk írta meg elsőként, hogy a Demokratikus Koalíció elnöke saját divatmárkát alapított „Special Feri Edition” elnevezéssel. A volt kormányfő pólót, pulcsit, vászonszatyrot árul a Facebook-oldalán. A termékek megjelentek pártja honlapján is.

Bemutatom a Special Feri Edition kollekciómat, ahol minőségi anyagokból, egyedi logóval ellátott termékeket vásárolhattok. A kollekció folyamatosan bővül!

Gyurcsány Ferenc a lapnak elmondta, nem a meggazdagodás vezérelte, a bevétel a pártjáé, nem az övé. A pártelnök úgy érezte, igény volt arra, hogy a fiatalok így is kifejezhessék a rajongásukat.

Ennek a projektnek a legnagyobb haszna, amikor például egy békéscsabai találkozó után több tucat fiatal még kiül velem a stégre, és estébe nyúlóan kérdeznek az ország dolgairól, és nem akarnak hazaengedni.

A lapnak Herczeg Zoltán divattervező azt mondta, világszinten sem tud olyan politikusról, aki így próbálta kihasználni a saját brandjét.

Ha jó dolgokat ad megfizethető áron, akkor biztos, hogy több embert is magához tud húzni. Ha viszont rossz a minőség, vagy magas az ár, akkor földbe áll az egész.

A szakember azt nem hiszi, hogy Gyurcsány Ferenc be akar törni a divatiparba.

A pénz a pártnak viszont jól jöhet.

Felfüggesztette a DK támogatását a számvevőszék
Amíg a párt helyre nem állítja törvényes gazdálkodását és azt dokumentumokkal nem igazolja.

Kiemelt kép: MTI/Kovács Tamás

 

 

és

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.