– írja a Népszava. A szerződés szerint a tengerentúli vállalkozás tanácsokat ad a washingtoni magyar nagykövetségnek például arról, miként lehet javítani a két ország kapcsolatait. Ugyanakkor a cégnek kell koordinálnia a kormányzati ügyeket, médiamegjelenéseket is.
A lap azt írja, hogy ez a vállalkozás szervezte Szijjártó Péter külügyminiszter februári szereplését a Donald Trump kedvenc csatornájaként számon tartott a Fox Newson.
A cikk szerint a Policy Impacttel korábban is dolgozott a kormány: 2018 november 1. és 2019 január 18. között 50 ezer dolláros szerződést kötöttek azért, hogy a cég lobbizzon a magyar kabinet érdekeiért a szenátusban. Ugyanabban az időszakban a Policy Impacton kívül a Barnes&Thornburg és a Munk Policy&Law is szerződést kötött a magyar állammal.
A Barnes&Thornburg feladata az volt, hogy javítson a magyar kormány megítélésén a Fehér Házban. A Munk Policy pedig azon dolgozott, hogy javuljon Orbánék imázsa az amerikai külügyminisztériumban.
Kiemelt kép: Ivándi-Szabó Balázs / 24.hu