Belföld

Napok óta gond van a CIB Bank rendszerével

Kedden használhatatlanokká váltak a CIB Bank elektronikus felületei, nem lehetett hozzáférni a számlákhoz vagy átutalásokat indítani – írja a pénteki Népszava. Volt, akinek bankfiókban sem sikerült ügyet intézni, és problémák voltak a bankkártyás fizetéssel és az ATM-es készpénzfelvétellel is.

Ez utóbbiaknál rövid ideig volt fennakadás, de az elektronikus szolgáltatásokat, így a netbankot érintő hibákat még csütörtökre se javították ki. A bank a honlapján azt közölte, hogy éjjel javításokat végeznek, ezért péntek hajnalban több szolgáltatásuk nem vagy csak korlátozottan lesz elérhető.

A CIB azt mondta a Népszavának, hogy az informatikai eszközök húsvétra időzített költöztetése miatti, előre bejelentett szolgáltatáskiesés szombat estig tarott, utána kedd délelőttig nem volt semmi gond. Akkor azonban „technikai problémák léptek fel”. A lap szerette volna megtudni, hogy mi okozza az üzemzavart, hány ügyfelet érint a probléma és hogyan kártalanítják őket, de nem kaptak választ. Ahogy a bank Facebook-oldalán panaszkodó kommentelők sem.

Februárban már volt egy hasonló probléma, akkor hardvereszköz leállása miatt váltak időszakosan elérhetetlenné a CIB elektronikus csatornái.

Frissítünk!

Cikkünk megjelenése után a CIB a következő közlemény juttatta el szerkesztőségünkhöz: „Az éjjel elvégzett javításoknak köszönhetően elektronikus csatornáink ismét megfelelően működnek. Fióki szolgáltatásainkban még lehetnek fennakadások, illetve a szokottnál lassabb lehet a kiszolgálás, de mindent megteszünk, hogy mielőbb ismét a megszokottak szerint állhassunk ügyfeleink rendelkezésére a bankfiókokban is. Köszönjük ügyfeleink türelmét, és elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenségekért!”

Kiemelt kép: MTVA/Bizományosi – Róka László

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik