Gazdaság

Egyszer csak eltűnt sok CIB-es ügyfél számlájáról a pénz

A CIB Bank több ügyfele jelezte az Indexnek, hogy azt vették észre, érthetetlen okból eltűnt pénz a bankszámlájukról. Valaki fizetni akart bankkártyával, de nem tudott, más egyszerűen csak a netbankban lekérdezte az egyenlegét, és úgy derült fény a rejtélyes pénzelszivárgásra.

A bank elismerte, valóban volt bizonyos lakáshitellel rendelkező ügyfeleknél számlavezetési probléma, és már dolgoznak az elhárításán. „A tájékoztatás szerint vasárnap helyreállítják a számlák eredeti összegét, a pénzét senki sem veszítette el. Azt azonban nem tudták megmondani, hogy mi okozta a rejtélyes pénzmozgásokat” – írja az Index.

Frissítünk! – 2019. február 3., 15.02

Cikkünk megjelenése után a CIB kommunikációs osztálya a következő közleményt jutatta el hozzánk: „A tegnapi napon néhány lakáshitellel rendelkező ügyfelünk számlaegyenlege technikai okból már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta. A hibát javítottuk, az egyenlegek megfelelőek minden ügyfelünk esetében. Az érintettektől elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért!”

Kiemelt kép: MTI Fotó: Mohai Balázs

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik