Belföld

Csak a magyar nők 4 százaléka elégedett magával

18 év után névváltással és márkamegújítással kezdi a tavaszt a Wellness és wellnesscafe.hu. Március 20-án kerül a polcokra az első Well&fit magazin, és ezzel egy időben wellandfit.hu néven megújul az online platform is.

A megújítás nem titkolt célja, hogy a magazin és az online platform közötti összefonódást tovább erősítse, és az évek óta sikeres Fitt! rendezvénysorozattal együtt egy új, önálló brandként biztosítsa az olvasók minél hatékonyabb és szerteágazóbb elérését.

A megújulást egy több mint ezer 17-65 éves női internetező részvételével készített reprezentatív kutatás előzte meg, amely kitért arra is, hogy a nők hogyan tekintenek önmagukra és életmódjukra.

A válaszokból kiderült, hogy a megkérdezettek mindössze 4 százaléka elégedett magával teljes mértékben.

A célok tekintetében a kitöltők 30 százaléka jelölte meg a fogyást, míg 51 százalékuk számára fontosabb, hogy végre jobban érezzék magukat a bőrükben.

A Well&fit alkalmazkodik a megváltozott igényekhez, így tartalmaiban a fogyókúra mellett olyan életmódbeli tanácsokat, self-coaching eszközöket és sikertörténeteket is megjelenít, amelyek további motivációt nyújtanak az olvasóknak.

A felmérésből kiderült az is, hogy a rendszeresen sportolók 75 százaléka saját maga állítja össze az edzéstervét, amihez magazinokból, online- és videómegosztó oldalakról, valamint DVD-kből merít ihletet. A Well&fit célja, hogy különböző egészség-, életmód- és mozgáskihívásokkal, illetve videós tartalmakkal támogassa olvasóit, és szakmai segítséget nyújtson az érdeklődők számára. A névváltással egyidőben új rovatok érkeznek a magazinba és az online felületre egyaránt, a wellandfit.hu-n pedig dietetikus által összeállított étrendek és egy edzőkereső adatbázis is elérhetővé válik az olvasók számára.

Olvasói sztorik