Belföld

A nap, amikor kiderült, hogy nem is a Fidesz szól bele a médiaügyekbe, hanem egy „Soros-szervezet”

24.hu
24.hu

2018. 08. 04. 17:40

Egy nap alatt fideszesítették vissza a Hír Tv-t, már Mészáros Lőrinc és felesége érdekeltségében lévő Echo Tv segíti őket, küldik az át az embereket, miközben a G-nap utáni dolgozók nagy részét már utcára is tették. A változásokat közleményben ítélte el a Riporterek Határok Nélkül nemzetközi újságírószervezet. Úgy fogalmaztak:

Ez a Fidesz-szövetségesek általi hatalomátvétel csak annak az újabb bizonyítéka, hogy a kormány elkötelezett a média kontrollálásában…a hatóságok fékezik a sajtó szabadságát és annak lehetőségét, hogy az a demokrácia őrkutyájaként betöltse szerepét.

A Fidesz ma egy gigantikus sorosozással reagált a közleményre:

A Riporterek Határok Nélkül egy Soros-szervezet. Bevallottan Soros pénzéből működik, a bevándorláspárti Soros-hálózat része. Tehát megint egy újabb bevándorláspárti Soros-szervezet próbál beleszólni a magyar médiaügyekbe és a magyar politikába.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.