Belföld

Orbán Ráhel távolról is alakítja az országmárkát

orban-rahel(960x640)(4).jpg (orbán ráhel, )
orban-rahel(960x640)(4).jpg (orbán ráhel, )
A turizmus megreformálásakor fontosak az olyan értékek, mint a család.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az állami hírtévében beszélt a turisztika reformjáról, amely azzal kezdődik, hogy a terület aktív és kiemelkedő  szakemberei kidolgozzák „az új magyar országmárkát”. Guller Zoltán közéjük sorolta Csák Jánost (egykori londoni nagykövetet), Zoób Katit és Káel Csabát, illetve a fiatalok közül Vági Bencét, Berecz Istvánt és a kormányfő lányát, Orbán Ráhelt is.

A vezérigazgató mások mellett külön is megemlítette Csapody Balázst, a balatonszemesi Kistücsök étterem tulajdonosát, aki azonban még soha nem találkozott a reformmunka közben a miniszterelnök lányával. Ő a Hír TV-nek azt mondta, Orbán Ráhel nem volt bent az egyeztetéseken, bár neki nem lenne semmi kifogása az ellen, hogy

amit ő is megtanult az iskolái során, vagy amit látott, azt is elmondja.

Guller Zoltán egyébként azt is mondta, hogy az elmúlt években Budapest nagyon fontos turisztikai célpont lett. A turistáknak a pezsgő társasági élet, a fürdők és a gasztronómia mellett a Budapesten még megtalálható klasszikus európai értékek tisztelete: a család, a biztonság és a hagyományok a fontosak.

A család kapcsán a Hír Tv ugyanakkor arra emlékeztet, hogy Orbán Viktor veje is egyre inkább a turizmusra koncentrál, amit ő maga árult el az Origónak. Erről az ellenzék úgy vélekedett, hogy a Tiborcz és a Mészáros család az új magyar turisztikai stratégiát egyértelműen saját gazdasági érdekei mentén alakítja ki.

Tiborcz körének kempingjébe költözik egy balatoni fesztivál
Richie Hawtin és Matador a keszthelyi Zala kempingben vakarhatják majd a potmétereket a B my Lake-en.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik