Belföld
Budapest, 2017. március 17.
A MÁV Start Zrt. korszerû Stadler FLIRT vonatszerelvényei várnak indulásra a fõváros I. kerületében, a Déli pályaudvar vágányain.
MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemû – különösen szerzõi jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítõje közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelõssége e körben kizárt.

21 ezerszer késtek a vonatok tavaly

Tavaly 21 ezer esetben késtek a vonatok a MÁV nyolcezer kilométernyi hálózatán, amin közel másfél millió vonat közlekedett, írja a Világgazdaság. A személyvonatok átlagosan 2,8 percet, a tehervonatok viszont egy órát késtek.

Olaszliszka, 2017. december 29.
M41-es dízelmozdony vontat egy személyvonatot a villamosítás alatt álló Szerencs-Sátoraljaújhely vasútvonalon Olaszliszkánál 2017. december 29-én.
MTI Fotó: Máthé Zoltán
Kilencmilliárdba kerül egy perc vasúti gyorsulás elérése
Egy kilométernyi pályafelújítás pedig átlagosan több mint nettó egymilliárd forintba került.

A leggyakoribb műszaki problémák a biztosítóberendezési hibák voltak, ezen kívül a legtöbbször jármű-meghibásodások és pálya-, illetve egyéb műszaki hibák fordultak elő.

Tavaly a MÁV pályahálózatán 961 műszaki probléma volt, amiből a cégnek összesen 71,5 millió kára keletkezett.

Kiemelt kép: MTVA/Bizományosi/Jászai Csaba 

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.