A párt az egyenlő bánásmódról szóló törvény és a médiatörvény módosítását javasolja, hogy a reklámokban a szexizmus ne kaphasson teret és a szabályozás az órásplakátokra is kiterjedjen.
Hegyesi Beáta, a Párbeszéd elnökségi tagja emlékeztetett rá, hogy számos országban tekintik az emberi méltóság megsértésének, ha a női test, mint szexuális tárgy szerepel a hirdetésekben.
Ez a hirdetésben szereplő számára sértő és megalázó, a termék szempontjából pedig irreleváns, hiszen csak a figyelemfelkeltést szolgálja. Magyarországon ez azonban megengedett, és az is megtörténhet, hogy egy állami,
Széchenyi hitelből támogatott online társkereső szolgálat “Túl sok a tandíj? A diákmunka nem fizet eleget? “ címmel hirdethet, ezzel nyíltan prostitúcióra szólítva fel a fiatalokat. Hol vannak a kormány erkölcsőrei: Harrach és Semjén ilyenkor?
A Párbeszéd fontosnak tartja a reklámozás emberi méltóságot védelmező szabályozását, ezért olyan
módosítást sürget, amely tiltaná azt, hogy egy hirdetés súlyosan szexista megvilágításba helyezze a megjelenített embert, és azt is, hogy egy test semmilyen módon ne kapcsolódjon a termékhez. A országgyűlési határozati javaslatot is benyújt a kormánynak azért, hogy ez a szabályozás az óriásplakátokra vonatkozó rendeletekben is szerepeljen.